Hallå där...

Robin Eriksson som i Fredags åkte 14mil för att det kunde vara fest…

- Stämmer bra det, man vill inte gärna missa någonting

Men nu sägs det att det inte vara någon fest utan att det var några som skojade lite med dig?

- Jo jag hade packat klart på 2min och var påväg då fick jag reda på att det vara 4 personer där. Men man vill som sagt inte gärna riskera att missa någonting så jag fortsatte.

Vad var klockan när du gav dig av?

- Den var runt 23, kvällen hade knappt börjat för en man som jag.

Eh… ok, var det värt att åka upp då?

- Ja lätt, var kvar i Mora i nästan 20 timmar och dom hade god glass på Sibylla!

Ok bra, då får jag tacka för pratstunden!

- Tack själv, äre fest ikväll eller?

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

mannen myten legenden

2008-07-15 @ 11:11:18
Postat av: 26d

haha... bör tilläggas att jag faktiskt även åkte dit för att träna dagen efter =)

2008-07-15 @ 11:33:54
Postat av: 14d

haha roligaste i år

2008-07-15 @ 12:35:10

Vill du säga nått?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback