Förvarning

Eftersom jag i sista stund fått tag på peace and love biljetter blir jag borta resten av kvällen. Joakim von Anka och Gustav sitter just nu och försöker komma på en kontring till mitt inlägg om Jocke =) Jag vill därför förvarna alla läsare att ta inlägget med en nypa salt. Joakim och Gustav är inga personer man kan lita på. Dom är hemska på många sätt, men det mesta beror på att de inte vågar visa känslor. Allt hemskt de skriver om mig ser jag som en kärleksförklaring. Dom vågar inte helt enkelt krama om mig och säga att jag är en bra kompis, istället hittar de på något taskigt. Men som sagt känner man dom så förstår man. Jag älskar er också, Jocke och Gustav.

Puss & Go kväll

// Robin

Kommentarer
Postat av: Wassberg

Bhuu, det här var det tråkigaste inlägget hittills!

2008-06-27 @ 21:35:58
Postat av: Gunde

Ta dig i skägget Wassberg

2008-06-28 @ 02:41:22
Postat av: Elofsson

jag är tjock!

2008-06-29 @ 15:29:39

Vill du säga nått?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback