Robbin drar västerut??


Lägenheten ligger bevisligen ute för försäljning på Tunabyggens hemsda!
Länk: http://www.tunabyggen.se/Templates/News____1472.aspx  

Efter att bestämt sig att dra till Norge över midsommar skedde det även oväntade planer. Direkt när han kom upp fick han hugg och fick klämma in en extra person i tältet över natten! Dagen efter va det åter upp med stridsyxan igen... Men den här gånge skedde de allt andra grejor som fick han att tänka om och lägga upp lägenheten för försäljning redan dagen efter han kom hem. Nu väntar vi alla på ett mycket tragis besked om han skall få lämna järngänget på rymdgatan och dra västerut!?  

Vi andra på redaktionen tror dock att Robin hinner vända kappan efter vinden ännu några gågner innan kan kan ta ett sådant stort beslut att lämna denna finna del av Borlänge!


Kommentarer
Postat av: Robins kompis

Som Robins bäste kompis vill jag bara säga att det finns mycket brister i återberättandet ovan. Jag har själv hört den sanna historien. Jag hoppas verkligen inte att Robin ska flytta, då måste jag hitta en ny bästakompis. Någon som ställer upp?

// Robins bäste kompis

2008-06-26 @ 19:22:19
Postat av: Norsk

Jag som var där vet hur det gick till...det känns som en ganska tillhöftd artikel...men sanningen känns nog mycket värre och ska nog inte tas upp här!

2008-06-26 @ 20:26:12
URL: http://norge.no
Postat av: Dansk

Man kan väll förfan inte lite på en norsk? Nu ska jag käka pölse

2008-06-26 @ 21:50:35
Postat av: halvnorsk

bara för min mamma är norsk (och pappa afrikan och gömmer sig i sverige) vet jag att bokstaven ä inte finns i norska alfabetet. därför anas uggor i mossen på ovastående inlägg och varnar för att missförstånd kan förekomma...jag tror han menar att norskan var förnöjd me den "pölse" hon fick!!

2008-06-27 @ 13:34:23
Postat av: Robins bäste kompis

åt helvete med alla som inte är från sverige! (gäller dock bara på det här inläggets kommentar fält)

2008-06-27 @ 14:59:53
Postat av: Sara Gullvik

Hej! Jag är intresserad av denna lägenhet! Är den kvar? Hör av dig så fort du kan. Jag är väldigt desperart just nu så undrar även om man skulle kunna få flytta in och dela på den på direktten?

2008-06-29 @ 15:42:21

Vill du säga nått?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback