Vatten

Vatten, mjölk... Vad består mjölk av?
Går dom att kombinera eller är dom redan det kanske???



Nej, helt rätt! Det är inte vatten utan mjölk i glaset! Eller är det det??

Jag skulle vilja ta upp en sak som jag alltid har fått en massa klagomål på. Det var efter att jag lade fram den genialiska idén på att blanda ut mjölken med vatten när man märkte att den inte skulle räcka ända tills man kunde inhandla en ny. Detta tyckde många lät dumt om man inte ska säga äkta slåt i vissa öron. Dock lyckdade bara kinas största mjölkproducent vara på plats vid exakt rätt tillfälle när jag lade fram konceptet.

Några år efter det inträffade visar det sig nu vara hela branchens STORA ekonomiska inkomstkälla då man till och med gått så långt att man bland annat börjat blanda i melamin för att få mjölken bli proteinrik igen - fast den inte är det! Man kan då frågas sig om kinas problem tystades ner av OS? Hur många fler han då dricka detta "ny" recept tack vare det?

Nu går jag därför lungt och sansat ut med uppgiften, som så många andra mjölkprocucenter och chefer som t.ex. Tian Wenhua i och för sig redan sagt: 
- Jag tillsätter i alla fall inte melamin efteråt!

Kommentarer
Postat av: Arla

Ja, mjälk är livet!!!



f762ce20cc.jpg?v=0" rel="nofollow">http://farm3.static.flickr.com/2178/2161562789f762ce20cc.jpg?v=0

2008-09-22 @ 19:35:48
Postat av: Arla

Mjölk ska det självklart vara!

Postat av: Anonym

"det är ju inte det att det kostar pengar.. det är ju dyrt!"

2008-09-22 @ 21:16:04
Postat av: Anonym

Mjölk är ju så mycket godare än vatten!

2008-09-23 @ 15:15:13
Postat av: Anonym

Det sägs ju att elitidrottare inte skall dricka mjölk...så det är ju lika bra å skippa det helt!

2008-09-23 @ 15:16:33
Postat av: 18 A

Alltså finns det någonting man kan äta utan att riskera någon form av cancer eller annan sjukdom?



2008-09-23 @ 19:52:45

Vill du säga nått?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback