Nu är vi tillbaks!



Jag nu är vi tillbaks på Rymdgtanan igen! Och det märktes tydligt att något rykt spridits sig genom Sverige då statistiken brakade i höjd för att alla ville hinna få en smyggtitt på oss.
Vi har också fått en lång kölista med folk som vill flytta hit. Tyvärr har den här riktigt attraktiva delen av Borlänge dessvärre väldigt ont om lediga bostäder som vanligt. Men som jag brukars äga till min vänn Lars-Christian:
- Den som väntar på nått gott, väntar aldrig förlänge!
Det kan ändå sägas att Rymden har fått flera nya ansikten och en ljuv dunkande musik blandat med olika tjejskrik hör till vardagsmat nu förtiden om dagarna. Därför måste jag också lägga in varninges finger för dig som är i närheten, då ingen kan gå säker så länge Rymdgatan är här!

Kommentarer
Postat av: Anonym

that´s right man!

2008-08-29 @ 23:14:02

Vill du säga nått?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback