Dagens fråga

Var på väg in efter ett löppass när B.Fransson med crew hugger mig och undrar om jag läst bibeln?? Och det har jag ju inte tyvärr svarar jag. Men det spelar ingen roll för dem.
Så dagens fråga blev som följer: Vem skaffade Kain barn med efter att han slagit ihjäl sin bror Abel? undrar alltså B. Hans crew satt bara och skrattade och hånade hans fråga. Jag förstår inte varför!?
Ni som vet svaret kan inkassera en stycken Pripps Blå 7.2 hos B före helgen(eler när fan som helst)!
När jag ändå är här så kan man ju slänga ur sig en till fråga. Nån som är sugen på en grillning imorrn kväll??
//14a


Kommentarer
Postat av: 14d

haha fransson är en rolig kille

2008-07-03 @ 21:56:08
Postat av: grill

nu har vi grillat men var var du?

2008-07-04 @ 22:30:05

Vill du säga nått?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback