Dagens frågeställning




Vad ska jag äta för mat? Jag har tre olika alternativ.

Alternativ 1: Käka mat med de andra lägerdeltagarna på Broken Dreams här i Borlänge. Lunchbuffe, 3st olika rätter.
Alternativ 2: Dra till Resturang Liljan ensam. De har också lunchbuffe men här har de också pizzabuffe. Pizzabuffen lockar ju helt klart.
Alternativ 3: Jag käkar något hemma. Nej det här alternativet känns inte aktuellt,  just nu är jag sugen på något gott.

Efter några minuters övervägande har jag nu kommit fram till att det nog är trevligast med sällskap och drar därför till Broken Dreams. Det återstår att de om jag valde rätt.

// Kocken på 26d

Kommentarer
Postat av: 26d

broken var stängt, blev liljan. Var ej värt pengarna, käka aldrig där!

2008-07-15 @ 14:00:53
Postat av: 14a

Broken är king!!

2008-07-15 @ 14:27:09
Postat av: 26d

mm får hoppas dom har öppet nästa gång

2008-07-15 @ 23:57:48

Vill du säga nått?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback