GUITAR HERO battle




Imorgon under förmiddagen kommer det utspelas ett guitar hero battle på Rymdgatan 14a. Det är jag (26d) som utmanat honom. Jag vill dock inte påstå att jag är duktig, kommer troligtvis få pisk. Men roligt kommer det att bli hur som helst.

Går själv omkring med funderingar om man kanske ska investera i ett PS3. Det är ju faktiskt sjukt roligt med guitar hero och singstar. Får se hur mycket pengar man har kvar efter sommaren.

Det är fritt fram att komma och vara publik imorgon, men vi har inte mer än 50-60platser så ni får skynda er att anmäla i kommentarsfältet om ni ska få er en plats.

Kommentarer
Postat av: Metallica

Yeah yeah of course we will be there. You rock!

2008-07-01 @ 13:28:53
Postat av: jedin

jag kommer om det är orderstopp

2008-07-01 @ 16:37:03
Postat av: Biljettpris

Vad kostar biljetten? Får man något extra på köpet?

2008-07-02 @ 10:04:28

Vill du säga nått?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback