Resultat Guitar hero



Idag avgjordes en mycket prestigefylld gutar hero match hemma hos Bersa på 14a. Matchen var mycket jämn och spännande. Vi lirade på expert och snittade på ungefär 98%, ganska hyggligt. Bersa drog dock längsta strået i fighten. Det var när han på sista låten sprayade pepparspray i ögonen på mig som jag kom lite ur fas.

Sanningen: Jag spelade på easy och var värdelös. Bersa spelade på medel och såg rätt vass ut. Just nu är jag mer sugen än någonsin på att skaffa PS3. Måste ju fixa guitar hero skills. Så här kan det inte få fortsätta. Ingen som har ett begagnat PS3 till salu?

// 26D

Kommentarer
Postat av: Robin

Revansch sen när jag hunnit träna lite mer =)

2008-07-02 @ 23:55:31
Postat av: 14a

Js nog skulle lite träning inte vara helt fel..=)

2008-07-03 @ 14:14:27

Vill du säga nått?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback