Robin ser stark ut!




Vi är många på Rymdgatan som blivit chockade nu under den gångna veckan. Robin som tränat lite dåligt under början av försäsongen har bevisat att han är att räkna med till nästa säsong. Redaktionen här på Rymdgatan har fått uppgifter om att Robin kört dubbla pass varje dag den här veckan. Kul tycker vi!

"Det var lite segt i början av veckan men annars har det kännts bra" säger Robin

På ryktena att Robin just nu ser väldigt stark ut ger han kommentaren
"Jag känner mig faktiskt ännu starkare än vad ryktena säger, lite som stålmannen. Ja jag känner mig faktiskt som stålmannen"

Fortsätter det lika bra med träningen framöver så kommer det bli kul att följa Robin i framtiden!

Kommentarer
Postat av: pingvin

med dom där armarn kan han ju nästan flyga lika bra som jag

2008-06-27 @ 13:45:09
Postat av: gurha

jag urch så starka han verkar (dock osett denna vecka) men de e väll bara å rätta in sig i ledet igen efter våran starke lokförare!

2008-06-27 @ 13:47:37
Postat av: Landslaget

Oj det här måste vi kolla upp. Kan hända det finns en plats åt dig i truppen redan till hösten. Med den där spänsten står man inte utanför träningsgrupperna!



MVH Jocke å Magnus

2008-06-27 @ 15:02:45
Postat av: Gunde

inte illa men ser att det ligger i kategorin rykten...och verkar inte alls spämma enligt andra källor...

2008-06-28 @ 16:00:24

Vill du säga nått?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback