Skorna, en värdig motståndare!

Jag och mina skor Adidas adizero har varit ute och kört två långa löpintervaller idag. Var riktigt jobbigt. Skorna var väldigt starka idag och gav mig riktigt hårt motstånd. På första intervallen startade skorna ursinnigt. Jag fick verkligen kämpa för att hänga med. Skorna hade hela tiden några meters lucka men jag lyckades klistra mig fast några meter bakom och där låg jag resten av intervallen. På den andra och sista intervallen märkte jag att skorna var lite trött efter första intervallen så då blev det jag som fick gå upp och sätta tempo. Skorna försökte sig på några små ryck men fick aldrig någon lucka. Under den sista minuten föreslog jag att vi skulle dela på segern. Skorna sa inget tillbaka men jag tolkade det som att dom var villig att dela. Det blev alltså en delad seger för min del på ett kort men mycket effektivt intervallpass.

Lite bilder:

          
            skorna                                         jag                                     målfoto

Kommentarer

Vill du säga nått?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback