Kvällsmänniskor

Efter att ha kollat igenom de senaste inläggen och klockslagen de har producerats kom jag fram till två saker.

Det första: Fick känslan av att killarna bakom inläggen måste vara fruktansvärt begåvade. Vad jag grundar det på vet jag inte det var bara något som slog mig.

Det andra: Klockslagen talar sitt tydljiga språk. Vi är nattmännsikor! När normalt folk gått och lagt sig producerar och leverar vi av sällan skådat slag. Nu snackar vi inte bara blogginlägg, du kan ta vad som helst, armbrytning, matematik, rörmokeri? Ja listan kan göras lång. Kanske är detta anledningen till varför vi trivs så bra i Kina?

Visste ni förresten att 18a är obesegrad i pingis! Han ställer dock bara upp på matcher mellan 02.00 - 04.00


Kommentarer

Vill du säga nått?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback